انتخاب و خرید یک کابین دوش مناسب !

انتخاب و خرید یک کابین دوش مناسب !

همان گونه که از نام این نوع حمام ها پیداست امروزه حمام شیشه‌ای به دو صورت ریلی و لولایی ارائه می‌شود که کابین دوش شیشه ای و همچنین حمام شیشه به صورت فریم دار میتواند مورد استفاده افراد قرار گیرد. در این صورت افراد با زیبا سازی سرویس های بهداشتی و حمام میتوانند حالت های بسیار زیبایی را به حمام های خود القا کنند برخی از این موارد این نوع حمام ها حالتی غربی و اروپایی دارا میباشد که میتواند با توجه به سه دسته از این حالت ها ان ها را به حالت های مدرن طراحی نمایید. که افراد بتوانند با جذب شدن به این نوع حالتها در منازل شخصی خود از حمام‌شیشه استفاده نمایند.

کابین دوش شیشه ای

در حالت کلی یکی از پرطرفدارترین مدل های کابین شیشه ای حمام فریم دار به حساب می‌آید که به صورت ریلی در منازل نصب شود در این صورت چون کابین دوش دارای فریم میباشد و از عبور آب تا حد بسیار زیادی جلوگیری مینماید معمولاً نیاز به لبه سنگی در این کار وجود نخواهد داشت ولی در بسیاری از موارد برای زیبایی کار لبه سنگی را نیز ایجاد مینمایند که این مدل به صورت ریلی صاف گرد شکل ال مانند و دیگر موارد برای مشتریان ارائه می‌شود در مقابل کابین دوش حفره دار مدل کابین دوش شیشه ای و انواع دیگر وجود دارد که به دلیل عدم وجود مانع و زیبایی بسیار بالایی را نیز به همراه خواهد داشت در این حالت برای افزایش مقاومت کابین دوش شیشه ای از شیشه ای نشکن شما باید استفاده کنید ولی این حالت طبیعی است چون در این صورت اگر از فریم استفاده نشود به طور آب بندی کمتری نسبت به حالات فریم دار نیاز است و حتماً در این حالت باید از لبه سنگی سکوی سنگی استفاده شود تا آب به بیرون نفوذ نکند. در این صورت تعداد لولای ها و همچنین بسته هایی که مورد استفاده قرار میگیرد افزایش پیدا میکند و ممکن است در زمان نصب حمام شیشه ای قرار باشد که هزینه نسبتا بالاتری را پرداخت نمایید.در حالت کلی شما می توانید زیبایی بسیار زیادی را در این حمام ها پیاده کنید مثلاً برای حمام شیشه های خود میتوانید کارهای بسیار متفاوتی را به روی بیاورید و آرامش بسیار بالایی را به حمام خود القا نمایید به غیر از این موارد شما میتوانید از طراحان و دکوراسیون برای دکور کردن حمام خود استفاده نمایید که در این صورت ممکن است هزینه‌های بسیار زیادی را نیز به همراه داشته باشد.

یراق آلات درب های کشویی از چه جنسی ساخته می شود؟

یراق آلات درب های کشویی از چه جنسی ساخته می شود؟

در حالت کلی مواد مورد استفاده برای ساخت درب های کشویی میتواند گزینه های بسیار بالایی باشد برای مثال درب های کشویی در سه مدل فکی فکی فریم دار و همچنین اسپایدر ساخته و ارائه می‌شوند. که تمامی موادی که استفاده میشوند در حمام هایی از استیل ۳۰۴ یا آلومینیوم میباشد که مقاومت بسیار بالایی را نیز در برابر رطوبت به همراه دارد همچنین درب های کشویی حمام‌ها مدل اسپایدر به دلیل استفاده ازیراق الات  دارای طرفداران بسیار زیادی را دارند و توانستند افراد بسیار بالایی را به خود جلب نمایند و در فروش رتبه اول برسند.

بهترین موارد برای شیشه دور دوشی چیست؟

بهترین موارد برای شیشه دور دوشی چیست؟

امروزه دوردوشی های شیشه ای محصول های بسیار جدیدی می باشند که توسط شرکت‌های متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرد اگر حمام مستر کوچک دارا هستید و قصد داربد حمام و توالت خود را از هم جدا نمایید دور دوشی شیشه ای میتواند یک گزینه بسیار عالی برای شما به حساب آید. دور دوشی حمام همان طور که از نامش پیداست دورتادور کابین شیشه ای را می گیرد و تماس با سرامیک و همچنین دیوار حمام را نخواهد داشت طرح شیک و زیبایی برای حمام شیشه به حساب می‌آید و می‌تواند فضای شما را بسیار عالی سازد. برای طراحی دکوراسیون این فضا می توانید از شیشه هایی که نام سکوریت یا طرح دار مات هستند استفاده نمایید که طبیعی است در این حال تمیز کردن حمام شما به شدت اسان می‌شود و می‌توانید به راحتی حمام خود را تمیز نمایید دور دوشی شیشه ای فضای کاملا بسته با شیشه هایی میباشد که کاملا ضد آب هستند و برای شما که دنبال تنوع بسیار بالا در این حالت هستید و میخواهید بهترین گزینه ها را انتخاب نمایند یک حالت بسیار زیبا و جدید به حساب می‌آید.

در زمان انتخاب کردن کابین دوش به چه چیزی توجه کنیم؟

در زمان انتخاب کردن کابین دوش به چه چیزی توجه کنیم؟

در زمانی که شما می‌خواهید شیشه حمام خود را انتخاب نمایید در واقع باید به اندازه ی حمام خود به شدت توجه کنید چرا که طرح های بسیار متنوعی وجود دارد که شما میتوانید هر کدام از آن ها را مورد استفاده قرار دهید.حمام های کوچک از شیشه‌های حمام با وان گردی به اندازه یک و چهاردهم به دیوار استفاده می‌کنند و در حمام های بزرگ میتواند از شیشه حمام های مستطیل و مربع شکل استفاده نمایید. می توانید برای حمام خود از درهای کشویی لولایی استفاده نمایید که در زمان استفاده از درب های لولایی جلوی حمام شما به طور کامل بسته هست تا در به راحتی باز شود و اگر از حمام های کوچک پر از ریخت و پاش خسته شدید می‌توانید از کابینت های شیشه ای برای زیباسازی حمام خود استفاده نمایید.

امروز کاربردهای شیشه توانسته زیبایی حمام شما را چند برابرزیباتر کند و همچنین شما با استفاده از یک سرامیک زیبا و کابین های شیشه ای و ساخت حمام شیشه می توانید زیبایی سرویس بهداشتی خود را چند برابر نمایید .در این موارد شما می توانید از ایده های بسیار متفاوتی برای یادگیری طرح ها استفاده نمایید و ازمشاوران ما در آریا فرس کمک بگیرید. فرس کالا می تواند در این حوزه مشکلات شما را رفع نماید و بهترین کابین های حمام را به شما ارائه دهد.

نکاتی در مورد حمام و شکل آن ها

نکاتی در مورد حمام و شکل آن ها

در واقع در حمام های مستطیل شکل این موضوع فرق می‌کند که در این صورت حالت کابین شیشه ای شما دارای طول بیشتر و همچنین ارزش بیشتری است که در این صورت درب ورودی مستقر شما باید بزرگتر باشد و اگر در این حالت درب ورودی در مرکز یکی از دیوارها قرار گیرد بهتر است که از کابینهای کج مانند استفاده کنید تا بتواند زیبایی بالایی به حمام شما بدهد و همچنین گزینه برای حمام های مستطیل شکل بسیار بهتر است. در مورد حمام متراژ و متریال حمام خود را به گونه ای انتخاب کنید که بتوانید یک شکل عالی به حمام خود بدهید، در بسیاری از مواقع افراد ممکن است بدون وجود اطلاعات در این حوزه شکل را برای حمام خود و همچنین کابین های شیشه ای در نظر گیرند که این حالت اصلاً قابلیت ساخت نباشد و پس از انتخاب طرح ممکن است با مشکلاتی روبرو شوند که دیگر قابل جبران نخواهد بود.

اما در آخر شما باید بدانید که امروزه با پیشرفت تکنولوژی حمام های بسیار زیبایی در حالت های بسیار متفاوت وجود آمده که یکی از این حمام ها حمام شیشه ای می باشد که شما میتوانید با استفاده از حمام شیشه ای و کابین های مختلف در سرویس بهداشتی و همچنین حمام خود زیبایی های منحصر به فردی را به این مکان ها بیاورید و از این موارد شما میتوانید از محصولات بسیار با کیفیت در این حمام ها استفاده نمایید.

خرید از فروشگاه اینترنتی فرس

اگر قصد خرید کابین دوش شیشه ای یا جکوزی خانگی را دارید پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه اینترنتی فرس است که علاوه بر کیفیت محصول و گارانتی و خدمات پس از فروش منسجم، با نازل ترین قیمت نسبت به سایر رقبا، حس خوب خریدی مطمئن را به شما هدیه میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید