وان جکوزی فایبرگلاس

وان جکوزی فایبرگلاس

جکوزی خانگی در چندسال اخیر محبوبیت بسیاری پیدا کرده و بسیاری از افراد تمایل دارند در داخل خانه خود، جکوزی شخصی داشته باشند. داشتن وان جکوزی خانگی مزایای بسیاری دارد که در مقاله فواید جکوزی خانگی به آن اشاره شده است. برای خرید جکوزی خانگی لازم است به برخی از موارد اشاره کرد که از جمله آنها می‌توان به کیفیت محصول، گارانتی و امکانات آن اشاره کرد. اما علاوه بر تمام امکانات و موارد گفته شده، جنس بدنه وان جکوزی نیز از مواردی است که در هنگام خرید حتما باید مورد ارزیابی و بررسی قرار بگیرد. برای اینکه بدانید این ارزیابی چگونه است و بهترین جنس بدنه وان جکوزی چیست، تا انتها با فرس کالا همراه شوید.

اهمیت جنس بدنه وان جکوزی

همان طور که گفته شده در خرید جکوزی باید به جنس بدنه و شاسی آن توجه کرد، اما چرا؟ وان جکوزی خانگی یک حوضچه آب است که مدت زمانی به نسبت طولانی آب داخل آن به چرخش درمی‌آید و باقی می‌ماند. افراد در داخل آن استراحت می‌کنند و فضایی گرم و مرطوب دارد. تمامی موارد شرایط ایده‌آل برای رشد باکتری‌هاست. از این رو اگر هنگام خرید به جنس بدنه وان جکوزی توجه نکنید، ممکن است با مشکلات ناشی از حضور باکتری‌ها و جلبک مواجه شوید. البته بهترین برندهای تولید کننده جکوزی، بهترین جنس بدنه وان جکوزی را نیز دارا هستند و میتوان به آنها اعتماد کرد. توجه داشته باشید که جنس بدنه و امکانات جکوزی بر قیمت آن تاثیر گذار است.

اهمیت جنس بدنه وان جکوزی

جنس بدنه وان جکوزی

جنس بدنه وان جکوزی به جنس ورق استفاده شده در وان بستگی دارد. ورق‌های به کار رفته در جکوزی دارای ضخامت‌های متفاوتی هستند و دربرابر آب و خط و خش مقاوم‌اند. خارجی‌ترین لایه آنها دارای رویه‌ای نرم است تا در تماس با پوست آسیبی وارد نکند. در حال حاضر باکیفیت‌ترین و بهترین جنس بدنه وان جکوزی از جنس فایبرگلاس ساخته می‌شود که آنتی باکتریال نیز می‌باشد. در ورق‌های مختلف هرچه خلوص ورق بیشتر باشد، ورق مقاومت بیشتری در برابر خوردگی دارد.

 

جنس بدنه وان جکوزی

جکوزی های فایبرگلاس

محبوبیت انواع جکوزی فایبرگلاس هرروزه در حال افزایش می‌باشد و تقاضاها برای خرید این محصولات، چه در سطح جهان و چه در کشور عزیزمان ایران، شدیداَ گسترش داشته است. اما دلیل این امر چیست؟!. امروزه جکوزی های فایبرگلاس، جزء بادوام ترین وان های گرم در صنعت محسوب می شوند. این تجهیزات مدرن امروزی در سخت ترین شرایط آب و هوایی نیز بسیار مقاوم هستند و اکسایش و واکنشدهی شیمیایی در آنها رخ نمی‌دهد. به‌همین دلیل است که از متریال فایبرگلس برای ساخت مخازن grp، استخر های آماده، برج های خنک کننده بدنه grp و سایر کاربرد های صنعتی استفاده می شود.

انواع جکوزی فایبرگلاس علاوه بر ماندگاری بالا، دارای تنوع بالای فرم پذیری و رنگ پذیری نیز هستند. ضمن اینکه نگهداری از آن ها آسان و راحت است و امکانات رفاهی مختلفی را ارائه میدهند. استفاده از فایبرگلاس در ساخت جکوزی ها به یک راه حل ایده آل تبدیل شده است. چنانکه میتوانند ساختاری محکم، زیبا، ماندگار و با ابعاد دلخواه را در اختیار قرار دهند. اگر شما نیز به این تجهیزات نیاز دارید، شدیداَ توصیه میکنیم حتماَ تا انتهای این محتوای تخصصی با ما همراه باشید.

 

جکوزی های فایبرگلاس

بطورکلی تمامی تجهیزات ساخته‌شده از فایبرگلاس، از جمله جکوزی فایبرگلاس و یا مثلاَ انواع مخزن فایبرگلاس، دارای خواص و مزایای فوق العاده و گسترده ای هستند. ازجمله مزیت های جکوزی پیش ساخته و استخر آماده از جنس فایبر میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بسیار مستحکم هستند و مقاومت ضربه ای بالایی دارند.
  • ثبات بالای رنگ بدنه
  • دردسر اجرای بسیار کمتر؛ در قیاس با مدلهای فلزی و بتنی
  • مجهز به فیلتراسیون تصفیه آب خودکار
  • ظاهر زیبا
  • توانایی تولید در انواع فرمها، اندازه ها و رنگ های متنوع. (بسته به سفارش)
  • مقاوم در برابر نور مستقیم آفتاب
  • قیمت بسیار مناسب جکوزی آماده.
  • ایستادگی عالی در شرایط اقلیمی مختلف
  • عدم خرابی در پی تغییرات ناگهانی جوی .(انبساط و انقباض؛ و گرما و سرمای شدید هوا)
  • عدم ترک برداری در پی تکانه های شدید. (سیل، رانش زمین، زمین لرزه و…)
  • امکان تولید و نصب جکوزی فایبرگلاس توکار و روکار
  • آنتی باکتریال بودن بدنه جکوزی پیش ساخته فایبرگلس. (بدلیل استفاده از ماده ژلکت در حین ساخت این سازه ها)
  • راه اندازی پرسرعت.(نصب اکثر پروژه های جکوزیها و استخرهای فایبرگلسی پیش ساخته، معمولاً نسبت به سایر استخرها بسیار سریع‌تر و آسانتر انجام میشود).
  • عدم نیاز به هرگونه آب بندی
  • دارای ساختاری بسیار بادوام. (فایبرگلس دارای ساختاری بسیار بادوام است. چنانکه به هیچ عنوان نباید نگران ایجاد ترک و یا سوراخ در استخر آماده و جکوزیهای فایبرگلاس بود).
  • عدم نیاز به تعمیرات خاص. (تقریبا میتوان گفت که این سازه ها، هرگز نیازی به بازسازی خاصی نخواهند داشت).
  • امکان نورپردازی.

 

جکوزی پیش ساخته

گرم تر نگه داشتن آب

نکته قابل توجه اینست که یک جکوزی فایبرگلاس آماده، آب را گرمتر از سایر استخرها در خود نگه میدارد. این ویژگی به دلیل ماهیت پوشش بی اثر آن است که در ساختار خود گرما را حفظ می‌کند. بنابراین شما می توانید با استفاده کمتر از مبدل حرارتی استخری و منابع گرم کننده‌ی آب، بطور چشمگیری در هزینه های خود صرفه جویی کنید. (حتی ممکن است بتوانید تنها با استفاده از یک پوشش خورشیدی، آب جکوزی آماده خود را گرم کنید).

گرم تر نگه داشتن آب جکوزی

خاصیت ضدجلبک جکوزی فایبرگلاس

شرکتهای معتبر کشور از جمله گروه صنعتی فرس، هنگام ساخت جکوزی فایبرگلاس پیش ساخته، از ماده ژلکوت (ژلکت) در کنار دیگر مواد اولیه استفاده میکنند. استفاده از ژلکت موجب میشود تا:

  • انواع جکوزی فایبرگلاس در برابر نورهای شدید خورشید، کیفیت خود را از دست ندهند.
  • همچنین خاصیت ضد جلبک یا آنتی باکتریال در بدنه این سازه ها بوجود بیاید.

فایبرگلاس یک ماده پلاستیکی تقویت‌شده است که از لایه‌هایی از رشته‌های شیشه‌ای در هم تنیده ساخته می‌شود که قبل از قالب‌گیری، شکل‌دهی و پوشاندن با ژل رزین با هم گرم شده‌اند. وان های فایبرگلاس در میان بسیاری از پیمانکاران حمام محبوب هستند زیرا فایبرگلاس ماده ارزان تری است که به طور قابل توجهی سبک تر است و فرآیند نصب را آسان تر می کند. در حالی که فوایدی وجود دارد، وان های فایبرگلاس نیز در طول زمان بیشتر مستعد آسیب هستند و نیاز به تمیز کردن مداوم بیشتری دارند. اگر به درستی نگهداری نشود، این وان ها شروع به لکه دار شدن و جذب آب می کنند که می تواند منجر به رشد کپک و کپک شود

اگر به دنبال خرید جکوزی فایبرگلاس  و خرید کابین دوش شیشه ای با قیمت پایین تر و کیفیت بهتر از سایر رقبا هستید، پبشنهاد ما به شما خرید از برند معتبر آریا فرس است که محصولات خود را برای آرامش خاطر و لذت خرید مطمئن مشتریان خود، 5 سال گارانتی میکند و 15 سال خدمات پس از فروش منسجم ارائه میدهد.

خاصیت ضدجلبک جکوزی فایبرگلاس

1 دیدگاه در “وان جکوزی فایبرگلاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید