مزایای خرید سینک گرانیتی!

مزایای خرید سینک گرانیتی

شما هر روز بارها با سینک ظرفشویی در آشپزخانه سر و کار دارید، اما شاید تا کنون به جنس سینک ساخته شده توجه نکرده اید.

شاید بعضی افراد سینک‌های ظرفشویی را فقط با جنس استیل تصور کنند اما باید بدانید که از جنس‌های مختلفی مثل شیشه، استیل، کورین، گرانیت و… ساخته می‌شوند که یکی از بهترین‌ متریال ساخت سینک، گرانیت است.

گنجاندن سینک گرانیتی در آشپزخانه مزایای متعددی دارد. راهنمای جامع آریا فرس را بخوانید که همه چیزهایی را که باید در مورد سینک های آشپزخانه گرانیتی بدانید را به شما بگوییم!

مزایای خرید سینک گرانیتی

مزایای سینک گرانیتی

مقاومت بسیار بالا

همیشه احتمال سقوط ظروف یا وسایل سنگین روی سینک هنگام شستشو وجود دارد، پس باید در نظر داشت که آیا سینک ظرفشویی شما تحمل ضربه‌های محکم را دارد یا نه؟

البته این به شدت ضربه بستگی دارد اما همان‌طور که می‌دانید سینک‌های استیل در برابر ضربه‌های شدید غُر می‌شوند و حتی ممکن است سوراخ شوند، اما به شما اطمینان می‌دهیم که مقاومت نوع گرانیتی در برابر ضربه بسیار بالاتر است و امکان خراب شدن شدن آنها وجود ندارد.

تحمل حرارات بسیار بالا

یکی از دغدغه‌هایی که بانوان خانه‌دار دارند مقاومت سینک ظرفشویی در برابر حرارت است، تحمل سینک‌های گرانیتی در برابر حرارت بسیار بیشتر از نوع استیل آن است، به گونه‌ای که تا 535 درجه فارنهایت (معادل 280 درجه سانتیگراد) در برابر گرما مقاومت می‌کنند و به هیچ وجه تغییر رنگ نخواهند داد؛ البته باید در نظر داشته باشید که برای طول عمر بیشتر سینک ظرفشویی گرانیتی خود، بهتر است ظروف خیلی داغ روی آنها قرار ندهیم.

سینک گرانیتی ضد خش می باشد!

زیبایی ماندگار یکی از فاکتورهایی است که حتما هنگام خرید سینک ظرفشویی باید به آن دقت کنید.

حتما خراشیدگی سینک استیل خود را در تماس با اجسام نوک‌تیز تجربه کرده‌اید، سینک گرانیتی بسته به میزان تراکمی که در آنها به کار رفته است در برابر خراشیدگی بسیار مقاوم هستند؛ با این وجود نباید اجسام تیز روی آنها کشید یا آنها را با سیم ظرفشویی تمیز کرد.

در سینک های گرانیتی با کیفیت، مواد و متریالی استفاده میشود که همچون لایه ای محافظ سرتاسر سینک را پوشش می دهد که مانع از آسیب رسیدن به سینک میشود.

تنوع رنگ

وقتی نوبت به طراحی دکوراسیون آشپزخانه می‌رسد استفاده مناسب از رنگ‌های مختلف و چگونگی قرار دادن آنها کنار هم، اهمیت بسیاری پیدا می‌کند.

تنوع رنگ‌های مختلف در سینک‌های گرانیتی به شما در رسیدن به دکوراسیون دلخواه خود کمک شایانی خواهد کرد.

از محبوب ترین رنگ های سینک گرانیتی، سفید و مشکی هستند که دست شما را در دکوراسیون آشپزخانه باز میگذارد چون با هر رنگی قابلیت ست شدن دارند.

بحث رنگ های سینک گرانیتی نیاز به توضیحات تخصصی و بیشتری دارد. اینکه هر کدام از رنگهای سینک گرانیتی با چه دکوراسیونی جلوه بیشتری دارد؟ کدام رنگ سینک برای آشپزخانه مدرن مناسب است؟ پر فروش ترین رنگ سینک گرانیتی کدام است؟

برای پاسخ به این سوالات حتما با مشاوران ما در تماس باشید.

جنس خاص این نوع از سینک‌ها به تولیدکننده این اجازه را می‌دهد که هر طور می‌خواهد آنها را طراحی کند و هر جا که بخواهد می‌تواند از خطوط منحنی و قوس‌دار در طرح مورد نظر استفاده کند.

تنوع بسیارِ طرح در این مدل سینک‌ها به شما کمک می‌کند که مناسب با سلیقه خودتان انتخاب کنید و انتخاب های بیشتری برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه به شما خواهد داد.

مزایای خرید سینک گرانیتی

سینک گرانیتی ضد لکه است!

بر خلاف بعضی از سینک‌ها که رد لکه‌های آب روی آنها باقی می‌ماند، گرانیت این خاصیت را دارد که تقریبا ردی روی آن باقی نمی‌ماند و با گذر سال ها کدر نخواهد شد و به درخشندگی روز اول باقی می‌ماند.

این نوع از سینک‌ها همچنین در برابر رسوب املاح مقاوم‌تر از انواع دیگر هستند. احتمال باقی ماندن لکه های آب بر روی رنگ های تیره وجود دارد اما به دلیل وجود لایه محافظ که در بالا به آن اشاره کردیم، تنها با دستمال کشیدن لکه ها از بین می رود و نیاز به هیچ ماده شوینده ای نیست.

لوکس و با کلاس

سینک های گرانیتی‌ از متریال و مواد خاصی ساخته شده‌اند و ظاهری بسیار شیک و چشم‌نواز دارند و به همین دلیل این نوع سینک ظرفشویی لوکس و گران‌قیمت به نظر میرسند اما در حقیقت قیمت مناسبی دارند و به عنوان یک سینک ظرفشویی گران قیمت شناخته نمیشوند.

بسیار بهداشتی

باید قبول کنیم که بعضی اوقات ظروف کثیف و حاوی باقیمانده غذا، تا ساعتها در سینک ظرفشویی باقی می‌مانند و به راحتی می‌توانند میکروب‌های خطرناک را به مواد غذایی ما منتقل کنند؛ درست به همین علت است که باید به نظافت وسایل آشپزخانه توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

سینک‌های گرانیتی از مواد آنتی‌باکتریال و ضد میکروبی برخوردار هستند که باعث می‌شود میکروب‌ها و باکتری‌ها در سینک رشد نکنند و از بین بروند.

سینک های گرانیتی تحت فشار بالا ساخت و تولید میشوند به همین دلیل پس هیچ فضای خالی برای رشد میکروب ها باقی نمیماند.

البته ناگفته نماند که لایه ی پوششی و محافظ سطح سینک ظرفشویی گرانیتی خود نیز عاملی برای بهداشتی ماندن سینک ظرفشویی است.

مزایای خرید سینک گرانیتی

نظافت آسان است!

این نوع از سینک‌ها را می‌توان به آسانی تمیز کرد و این مورد به تنهایی می تواند برتری خود را نسبت به سایر سینک های ظرفشویی نشان دهد.

می‌توانیم از مقداری شوینده و آب و با تکه‌ای ابر آن را تمیز کنیم، البته برای جلوگیری از کدر شدن رنگ آنها بهتر است از مواد شیمیایی زیاد استفاده نشود؛ به این منظور می‌توانیم از آب و سرکه سفید برای نظافت سینک خود استفاده کنیم، به این صورت که به مقدار مساوی سرکه سفید و آب را با هم مخلوط کرده و از آن برای پاک کردن بهره ببریم.

راه کارهای مختلفی برای شستن و نگهداری این نوع سینک ظرفشویی وجود دارد. ما بهترین روش تمیز کردن سینک گرانیتی را برای شما آماده کرده ایم.

همان‌طور که گفته شد تقریبا هفتاد درصد این نوع سینک‌ها سنگ است و طبیعتا در مقایسه با سینک های استیل از وزن بالایی برخوردارند، پس باید برای نصب آنها از نصاب‌های حرفه‌ای کمک بگیریم تا در جاگذاری دقت لازم انجام شود؛ به همین دلیل هزینه نصب آنها نسبت به دیگر سینک‌ها بالاتر است.

اگر قصد خرید جکوزی و کابین دوش از برندی معتبر دارید، پیشنهاد ما به شما خرید از فرس کالاست که محصولات خود را 5 سال گارانتی میکند و از 15 سال خدمات پس از فروش منسجم برخوردار است.

همچنین برای دریافت مشاوره ی رایگان با شماره های درج شده در فروشگاه اینترنتی فرس کالا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید