نکاتی که هنگام خرید جکوزی فرس باید به آن توجه کنید!

نکاتی که هنگام خرید جکوزی

جکوزی خانگی نسل جدیدی از وان هستند که به امکاناتی مثل فشار آب از موتورجت ها برای ماساژ بدن و مفصل ها مجهز هستند. خرید جکوزی در کنار فواید بسیار زیادی که دارد در لوکس به نظر آمدن حمام منزل شما کمک شایانی خواهد کرد . امروزه افراد بسیاری این آپشن را به دکوراسیون حمام خود افزوده اند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را در خرید جکوزی با کیفیت یاری کنیم.

قبل از هر چیزی برای انتخاب وان حمام باید به اندازه گیری مساحت حمام خود بپردازید تا انتخاب اشتباه نداشته باشید و در وقت و هزینه خود طرفه جویی کنید. همچنین باید مشخص کنید که چه نوع مدل وان حمام را می خواهید وان ها در انواع آلاچیقی یا سقف دار (نوع لوکس)، مستقل و جداگانه، فرورفته در کف و … تولید می شوند که در این مطلب نمونه ایی از هر کدام آورده ایم تا بیشتر با آنها آشنا بشوید ، همچنین در انتها چند نمونه وان جکوزی بسیار شیک نیز آورده است.

جکوزی را میتوان به وان پیشرفته و امروزی نامید.روش کار این وان این است که آب موجود در آن فضا جهت ماساژ دادن عضله‌های مختلف بدن با فشار زیاد توسط پمپ‌ها و موتورجت های پر قدرت تعبیه شده در محل های مختلف دیواره به داخل جکوزی پمپاژ میشود. از جکوزی به منظور رفع خستگی پس از یک روز سخت و ماساژ آبی استفاده می‌شود. آب درمانی بسیار مؤثر در رفع درد عضلات، مفاصل و استخوانهای شما میباشد.

کارایی و تجهیزات وان جکوزی

روش استفاده از جکوزی به این شکل است که پس از پر شدن جکوزی ها از آب باید زیر آب آن را به منظور عدم تخلیه آب محکم ببندید. زیر آب معمولا در جهت عقربه های ساعت بسته میشود. سپس باید مراقب باشید که ساکشن ها بوسیله پا و یا اشیائی مسدود نشده باشند.

پس از اینکه جکوزی آبگیری شد پمپ آن را روشن کنید و حالا جکوزی شما آماده استفاده میشود. برخی از جکوزی ها دارای سیستم یکنواخت انتقال آب و برخی حالت متناوب و یا متغیر دارند که معمولا در دفترچه راهنمای آنها ذکر شده است.

معمولا اگر جکوزی ها به خوبی آبگیری نشوند و سنسور سطح سنج آب تحریک نشود عملا کار نخواهند کرد و در زمان استفاده هم هر زمان که آب کمتر از مقدار مشخص شود پمپ بصورت اتوماتیک از مدار خارج میشود و جکوزی شما خاموش میشود. ضمن اینکه برخی از سازندگان جکوزی از پمپ هایی استفاده میکنند که دارای زمان است و بسته به نوع پمپ ممکن است در مدت زمان 15 تا 20 دقیقه پس از کار کردن خاموش شود.

از این رو باید به منظور اینکه جکوزی به خوبی کار کند تا اندازه استاندارد و زیر سنسور سطح سنج آب جکوزی را آبگیری کنید و سپس از وان خود استفاده کنید.

کارایی و تجهیزات وان جکوزی

تخلیه ی آب جکوزی

پس از هر بار استفاده از جکوزی اگر جکوزی به دستگاه تصفیه کننده آب مجهز نیست باید آب جکوزی کاملا تخلیه و وان، کاملا تمیز شود. در مقالات قبل به نحوه ی تمیز کردن وان جکوزی اشاره کردیم!

برای تخلیه جکوزی پس از استفاده باید زیر آب را بر خلاف جهت عقربه های ساعت باز کنید تا آب جکوزی تخلیه شود. در هنگام نصب از نصاب فرستاده شده از طرف شرکت فرس کالا تمامی سوالات خود را بپرسید.

شیر هوای جکوزی

شیر هوای تعبیه شده در برخی از جکوزی ها در جهت تنظیم میزان ورودی آب و میزان هوای مخلوط با ان می باشد. هر چه میزان هوای مخلوط شده با آب بیشتر باشد فشار خروجی آب هم بیشتر میشود.

بنابراین اگر به دنبال استفاده از حداکثر فشار خروجی آب از جت های جکوزی هستید باید شیر هوای جکوزی را بر روی حداکثر تنظیم کنید.

شیر هوای جکوزی

جت های کف جکوزی

موتور جت ها و انواع آن را که قبلا مفصل توضیح دادیم را به منظور ماساژ کف پا در جکوزی تعبیه می کنند. معمولا جکوزی های مجهز به بلوئر دکمه ای در پنل خود دارند که با استفاده از فشار روشن می شود و ممکن است بسته به نوع جکوزی در چندین حالت تنظیم شود.

این بلوئر ها و جت ها در کف جکوزی قرار می گیرند و توصیه می شود حتما از این قابلیت برای ماساژ دادن پای خود استفاده کنید.

ت

نحوه گرم کردن آب جکوزی

برخی از جکوزی ها نیز دارای المنت و سنسور دمایی هستند که به واسطه یک ترموستات کار می کند . شما در پنل های دیجیتالی می توانید خیلی راحت درجه مورد نظر را به جکوزی بدهید تا آب به همان میزان گرم شود. در نظر داشته باشید که این گرمایش آب مرتبط با آب درون جکوزی است و نه آبی که از شیر خارج می شود. همچنین ممکن است تا رسیدن به دمای مطلوب مدت زمان مشخصی بسته به نوع جکوزی زمان لازم باشد.

معمولا این نوع سنسور ها اگر در دمایی تعریف شوند در صورتیکه آب جکوزی سردتر شود بصورت اتوماتیک روشن شده و آب را گرم می کنند و اگر با آب سرد جکوزی پر شود نیز فورا وارد مدار شده تا آب را گرم کنند. در این حالت بهتر است در راستای صرفه جویی در مصرف برق جکوزی با آب گرم پر شود.

در جکوزی های بزرگتر و جکوزی های که در زمین تعبیه می شوند و لوله کشی جکوزی مجزا دارند معمولا از مشعل موتور خانه برای گرم کردن آب آن استفاده میشود.

همچنین قبل از استفاده از وان جکوزی پیشنهاد می کنیم عمل آب گیری و گرم کردن آب انجام شود تا در زمان استفاده آب به میزان مورد نظر شما گرم شده باشد و از اتلاف وقت جلوگیری کرده باشید.

نحوه گرم کردن آب جکوزی

قیمت جکوزی

قیمت جکوزی به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  • جنس بدنه وان: در حال حاضر بروز ترین و با کیفیت ترین ورق های مورد استفاده در ساخت وان از جنس اکرلیک و فایبرگلاس است.
  • شاسی وان: بهترین نوع فلز برای ساخت شاسی استیل ضد زنگ می باشد. قیمت وان ها با شاسی ضد زنگ بیشتر از وان با شاسی آهنی میباشد.
  • زیرآب وان حمام در دو مدل زیرآب اتومات و زیرآب پدالی برای وان ها نصب می شود قیمت وان حمام با زیر آب اتومات نسبت به وان حمام با زیرآب پدالی بیشتر است.
  • زیرآب اتومات به وسیله یک کلید که روی بدنه تعبیه می شود کار تخلیه آب را انجام میدهد ولی زیر آب پدالی با ضربه پا عمل تخلیه آب انجام میشود.
  • لوازم جانبی همراه وان مانند پانل کوچک، دستگیره، زیرسری و… در قیمت تمام شده وان حمام تاثیر زیادی دارد.

برای استعلام قیمت وان جکوزی با مشاوران ما در فروشگاه اینترنتی فرس تماس بگیرید.

اگز قصد خرید وان جکوزی را دارید پیشنهاد ما به شما خرید از برندی معتبر و مطمئن است تا حس خوب خریدی با کیفیت و مقرون به صرفه را به شما القا کند. گروه صنعتی فرس محصولات خود را 5 سال گارانتی می کند و به شما مشتریان عزیز 15 سال خدمات پس از فروش منسجم ارائه میدهد.

همچنین اگر قصد خرید کابین دوش شیشه ای و زیردوشی را دارید با شماره های درج شده در سایت آریا فرس تماس حاصل فرمایید.

کنترل کیفیت:

کنترل کیفیت محصولات هنگام خروج از کارخانه فرس کالا متعهد می‌شود چنانچه محصولات خریداری شده دچار نقص فنی، شکستگی و ترک خوردگی باشد، بدون قید و شرط تعویض گردد.

مدت زمان گارانتی:

تمامی محصولات دارای ۶۰ ماه (۵ سال) گارانتی تعویض می‌باشند.

موتورهای جکوزی دارای ۳۶ ماه (۳ سال) گارانتی تعویض می‌باشند.

کلیه محصولات دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش می‌باشند.

قیمت جکوزی فرس

2 دیدگاه در “نکاتی که هنگام خرید جکوزی فرس باید به آن توجه کنید!

  1. محرم سالمی گفت:

    با قیمت عالی خرید کردم این نکاتی که گفتید جالب بود!

    1. forskala1 گفت:

      سلام و وقت بخیر خوش حالیم که راضی هستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید