همه فواید استفاده از وان و جکوزی

همه فواید استفاده از وان و جکوزی

استفاده از خواص درمانی آب گرم یکی از قدیمی ترین روش هایی هست که مردم آن را به کار میگیرند. اگر سری به استخرهای عمومی بزنید، با افراد زیادی مواجه میشوید که تنها به خاطر استفاده از فواید درمانی آب گرم به آنجا آمده اند. برخی دیگر هم از منابع طبیعی موجود، مانند چشمه های آبگرم طبیعی استفاده میکنند.

جکوزی خانگی نه تنها محیط آرامش بخشی را ایجاد میکند، بلکه دارای چندین مزایا برای سلامتی نیز است. از زمان های قدیم تا به امروز از هیدروتراپی آب گرم برای کاهش درد عضلات، آرامش عضلات و همچنین کاهش سطح استرس استفاده میکنند.

پیش از آنکه بخواهیم به مزایای استفاده از وان جکوزی بپردازیم، خوب است تعریف درستی از این محصول داشته باشیم. وان جکوزی یعنی چه؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شما در قالب یک محصول، هم از امکانات وان خانگی و هم جکوزی بهره مند میشوید.

وان جکوزی، وانی است که در آن جت های خروج آب یا همان ماساژور ها وجود دارد. این جت ها به سریع خارج شدن آب و خواص آب درمانی ، کمک میکنند.

در ادامه با فرس کالا همراه باشید تا از فواید استفاده از وان جکوزی خانگی مطلع شوید.

فواید استفاده از وان جکوزی

1_ درمان فوری و سریع استرس

وان جکوزی به شما کمک میکند تا فشارها از بخشی از عضله های بدنتان برداشته شود و به آرام بیشتری برسید. همین کاهش درد، در نهایت منجر به کاهش استرس هم میشود. اگر ورزش میکنید یا در معرض دردهای عضلانی هستید، خرید یک وان جکوزی بهترین پیشنهاد ممکن برای شما است.

فواید استفاده از وان جکوزی

2_کاهش درد عضلات

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از جکوزی، کمک آن به کاهش دردهای عضلانی است. حتما این تجربه را داشته اید که قرار گرفتن در آب گرم، بدن شما را آرام میکند. تنها صرف چند دقیقه در وان جکوزی تا حد بسیار زیادی، شما را از دردهای عضلانی دور میکند.

هنگامی که شما در آب گرم وان قرار میگیرید، بدن هم شروع به گرم شدن میکند و سبب افزایش گردش خون میشود. افزایش جریان خون در بدن، در نهایت منجر به رقیق شدن رگ ها و پایین آمدن فشار خون میشود. همین کاهش فشار خون باعث میشود، جریان خون در نواحی مورد نیاز عضلات بیشتر حضور داشته باشد.

2_کاهش درد عضلات

3_بهبود دهنده شرایط خواب

آرامشی که استفاده از آب گرم به شما میدهد، تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت خوابتان دارد. برای آنکه بتوانید سریعتر و با کیفیت تر بخوابید، باید دمای بدن را بالا برد. اگر 2 ساعت قبل از خواب تنها 20 دقیقه در آبگرم وان جکوزی بدنتان را خیس کنید، از نتیجه ی آن بر روی خوابتان شگفت زده خواهید شد.

4_رفع کننده مشکلات قلبی عروقی

عمل ریلکس کردن در داخل جکوزی خانگی میتواند فشارخون را کاهش دهد. تحقیقات انجام شده نشان می دهند که آب درمانی با جکوزی آب گرم بیماری ها و حملات قلبی عروقی مخصوصا در افراد کم تحرک را کم میکند.

4_رفع کننده مشکلات قلبی عروقی

5_تاثیر درمانی بر کمر درد

استفاده از گرما درمانی، روش موثر برای کمر درد و دیسک کمر است. آب گرم آرامش را به عضلات بر میگرداند و به کاهش اسپاسم آنها کمک زیادی میکند. استفاده از وان جکوزی گردش خون را در بدن شما بالا میبرد و همین موضوع سبب میشود تا به بافت های آسیب دیده کمر کمک زیادی شود.

5_تاثیر درمانی بر کمر درد

 

سخن پایانی

با وجود تمام صحبت هایی که گفته شد، میتوان این طور نتیجه گیری کرد که جکوزی خانگی فواید زیادی بر روی سیستم مغز و اعصاب، بهبود کیفیت خواب، کاهش بیماری های قلبی و حتی دردهای جسمانی بهبود بخشد.

مشاوران ما در فرس کالا 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است. همچنین جهت ثبت سفارش به منظور نصب و خرید زیردوشی و یا خرید کابین دوش با شماره های درج شده در سایت، تماس بگیرید.

جکوزی خانگی فواید زیادی بر روی سیستم مغز و اعصاب

1 دیدگاه در “همه فواید استفاده از وان و جکوزی

  1. forskala1 گفت:

    Hello sir, thank you for taking the time to read the blog. I hope it has been useful. Be sure to visit the rest of the blogs and see the products as well. Thank you.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید