وان جکوزی خانگی چیست؟

وان جکوزی خانگی چیست؟

وان جکوزی نام شرکت آمریکایی تولید کننده وان حمام گردابی است که اولین محصول این شرکت وان حمام با جت های آب ماساژ دهنده بود.

وان جکوزی حوضچه ای از آب است که آب در داخل آن با فشار زیاد از طریق پمپ های قوی از دیواره ها به داخل حوضچه رانده میشود. آب موجود در وان و جکوزی باعث ماشاژ دادن عضله های مختلف بدن مانند رفع درد عضلات، مفاصل و استخوان ها میشود.

استفاده از جکوزی بیشتر به دلیل ماساژ درمانی صورت میگیرد. وان جکوزی خانگی یک سیستم ساده و جمع و جور با همان قابلیت های وان های بزرگ عمومی میباشد که در بُعد خانگی است.

وان جکوزی خانگی نسل نسبتا جدیدی از وان ها هستند که به امکاناتی نظیر پمپاژ آب برای ماساژ بدن و مفصل ها مجهز شده اند.

در حمام های کوچک هم میتوان از تجهیزاتی مانند وان حمام و حتی جکوزی استفاده کرده. باید بدانید چگونه وان و جکوزی خانگی،کابین دوش شیشه ای را در حمام جایگذاری کنید.

این که یک آپارتمان در حمامش وان جکوزی خانگی داشته باشد، به عنوان یکی از امکانات لوکس و جدید برای خانه های امروزی مطرح میشود. با خرید وان جکوزی خانگی، هم حمام شما به یک فضای شیک و آرامش بخش تبدیل میشود و هم میتوانید با ماساژ آبی خستگی خود را از بین ببرید.

 

ماساژ آبی

اجزای اصلی وان و جکوزی خانگی

جکوزی های خانگی در حالت کلی دارای یک سری تجهیزات اصلی هستند، مانند: شیر آلات، موتور، لوله های هدایت کننده، نازل های خروجی، چاهک خروج آب. در کنار این موارد فرس کالا بر روی وان و جکوزی های خانگی خود تجهیزاتی نظیر: هیتر، بالشتک، چراغ هالوژن، جت کف، موتور بلوئر گذاشته است.

استفاده از جکوزی میتواند کاربردهای بی شماری داشته باشد همچون:

* ماساژ تراپی جهت رفع خستگی و نیز درمان دردهای عضلانی

* صرفه جویی بسیار در مصرف آب زمان استحمام

* گرما درمانی

* رفع خستگی

* کاهش استرس

* درمان روماتیسم مفصلی

* کمک به داشتن خوابی راحت

نحوه ی ضد عفونی کردن آب وان جکوزی

نحوه ی ضد عفونی کردن آب وان جکوزی

هیپو کلریت لیتیم یکی از انواع کلر مایع است که به خودی خود پایدار است، خورنده نیست و حلالیت بسیار خوبی در آب دارد. این ماده برای ضد عفونی کردن آب وان جکوزی خانگی گزینه مناسبی است. ماده بُرم در دماهای بالا پایدارتر از کلر است بنابراین از این ماده هم در وان جکوزی استفاده میشود.

سیستم محافظ جان

یکی از نگرانی های رایج افراد در استفاده از وسایل برقی مانند وان و جکوزی در حمام خطر برخورد برق با آب و یا بخار اشباع شده و برق گرفتگی بوده است. سیستم محافظ جان جکوزی خانگی به عنوان یک سیستم ایمن قطع به موقع برق در هنگام احساس خطر، احتمال برق گرفتگی را به صفر رسانده و جکوزی شما را کاملا ایمن کرده است.

انواع جکوزی خانگی از نظر جنس بدنه:

مشخصات فنی وانهای آکرلیک:

۱ – رویه وان ورق ۴ میل آکرلیک (pmma)

۲- پشت وان سه لایه تقویتی الیاف

۳- شاسی کشی آهنی با رنگ اپوکسی ( قوطی ۳/۴) و قابل مونتاژ و دمونتاژ

۴- پایه پلاستیکی باقابلیت تنظیم

مشخصات فنی وان و جکوزی های کامپوزیت:

1- رویه وان پوشش ژل کت پلی استر

2- تقویت پشت با الیاف و فیلر

3- شاسی( مشابه آکرلیک)

4- پایه مشابه آکرلیک

5-شاسی کشی استیل یا آهنی با رنگ قوطی

سیستم محافظ جان

برای استعلام قیمت جکوزی بهتر است از متخصصین همین حوزه مشورت بگیرید. کارشناسان ما در گروه صنعتی فرس به شما کمک میکند تا بهترین مدل جکوزی خانگی را با توجه به نیازتان خریداری کنید. تمامی محصولات این شرکت ضمانت کارخانه میشوند و کلیه محصولات دارای 5 سال گارانتی بی قید و شرط و خدمات پس از فروش منسجم هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه ی شرکت سر بزنید.

منبع: آریا فرس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید