لاکچری ترین هتل های قطر برای جام جهانی 2022

جام جهانی زنان 2022

قطر، مجلل‌ترین کشور در خلیج فارس ، با مکان‌های بی‌نظیر و شیک خود برای پذیرایی از گردشگران آماده است. هتل‌های لوکس قطر دارای امکاناتی مانند استخر و جکوزی هستند که آن‌ها را متمایز می‌کند. بیشتر هتل‌های قطر در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری اصلی و فرودگاه واقع شده‌اند. اقامت در این هتل‌ها این امکان را به شما میدهد که از جاذبه های زیبای آن دیدن کنید. در ادامه به معرفی 6 هتل لاکچری و مناسب اقامت شما برای جام جهانی 2022 میپردازیم.

هتل های جام جهانی 2022

هتل مشعل دوحه (Torch Doha)

مشعل دوحه هتلی پنج ستاره است که به دلیل شکل دیدنی و ساختار منحصربه‌فرد مشعل مانند آن معروف شده است. این هتل یکی از زیباترین املاک طراحی شده است در بین بهترین هتل‌ها و استراحتگاه‌های لوکس قطر است. مهمان‌نوازی گرم و خدمات بی‌بدیل، مشعل دوحه را به‌عنوان یکی از ایده‌آل‌ترین هتل‌ها برای اقامت تبدیل کرده است.

این هتل دارای 163 اتاق مدرن و بزرگ است که با امکانات جدید و ویژه مجهز شده‌اند. هر اتاق با مبلمان مناسب، رنگ‌های ظریف و هنر، امکانات رفاهی و سایر امکانات اضافی طراحی شده است. چیزی که به برتری فنی تجهیزات اتاق‌ها می افزاید، داشتن I-Pad ، عملکرد تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع، کنترل نور و حتی غذاخوری در اتاق است.

این هتل باتوجه به نیازهای مهمانان، تجربه غذاخوری فوق‌العاده در رستوران‌ها و کافه‌هایی با طراحی زیبا را به ارمغان آورده است. توصیه می‌شود هنگام سفر به قطر طعم بهترین غذاهای بین‌المللی که توسط سرآشپز درجه یک جهانی در فرش پرنده، رستوران مشعل چای، سالن آسمان و چشم‌انداز درست می‌شود را امتحان کنید.

این هتل برای بازی های آسیایی میزبان تیم پرسپولیس تهران در دوحه بود.

هتل المسیلا

هتل ال مثیلا (AL MESSILA)

Al Messila با سبک روستایی قدیمی است که در خود ویلاها، سوئیت‌ها و اتاق‌های لوکسی جای داده است تا اقامتی راحت را داشته باشید. در این هتل مسیرهای سرسبز به سمت محوطه باغ و اتاق بزرگ منتهی می‌شوند.

برخی از امکانات رایگان مانند تلویزیون صفحه تخت، میز تحریر، سشوار و… را ارائه می‌دهد. همچنین حمام‌ها با کابین دوش و هر امکانات دیگری که نیاز دارید مجهز شده‌اند. سوئیت‌های دارای ویلای استخری رو به چشم‌اندازی بکر باز می‌شوند. باشگاه بدنسازی و جکوزی مجزا در این هتل، زیبایی و امکانات آن را منحصربه‌فردتر کرده است.

 

هتل های لاکچری قطر

هتل موندریان دوحه

مهمان‌نوازی شرق میانه را در ماندارین اورینتال ببینید که هیجان‌انگیزترین تجربه زندگی در یک مکان لوکس را به ارمغان می‌آورد. این هتل با امکانات رفاهی و معماری فوق‌العاده در فهرست بهترین هتل‌های قطر قرار گرفته است.

ماندارین اورینتال با اتاق‌های منحصربه فرد و سوئیت‌های مجهز، تجربه‌ای بی‌نظیر از اوقات فراغت را به مهمانان خود می‌دهد.

امکانات رفاهی مانند دستگاه قهوه‌ساز، تلویزیون صفحه تخت با اتصال ماهواره‌ای و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی برای لذت بخش‌ترین اوقات در قطر ارائه می‌شود. حتی می‌توانید اتاقی را که دارای آشپزخانه و لوازم جانبی است رزرو کنید.

خدماتی مانند وان جکوزی و استخر ، سالن بدنسازی، سالن‌های جلسه و رستوران‌های داخلی در این هتل وجود دارد که موندریان اورینتال را به یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی در قطر تبدیل می‌کند.

جام جهانی 2022

هتل موندریان با ارائه ظرافت در سبک و پیچیدگی، در نزدیکی برج‌های معروف زیگ زاگ در دوحه قرار گرفته است. این ملک منحصربه‌فرد دارای طراحی و آثار هنری باورنکردنی هیروشی سنجو، هنرمند شناخته شده در ژاپن است.

علاوه‌ بر این، لذت غذاهای بی‌نظیر که در منوی بین‌المللی توسط سرآشپزهای معروف در سرتاسر منطقه آماده می‌شوند این هتل را به مکانی ایده‌آل برای کسانی که به دنبال یک سفر استثنایی هستند تبدیل می‌کند.

در میان هتل‌های قطر، هتل موندریان دارای 211 اتاق خواب و 59 سوئیت است که به مبلمان زیبا و امکانات مدرن مجهز هستند. نقاشی‌های دیواری این هتل به فضای داخلی حس هنری می‌بخشد در‌حالی‌که لوستر کریستالی سبک سلطنتی را به نمایش می‌گذارد. امکانات اولیه مانند تلویزیون صفحه تخت، میز و لوازم حمام در هر اتاق گنجانده شده‌اند.

جام جهانی 2022

هتل چهار فصل قطر

بزرگی و تجمل و پیچیدگی را در هتل فور سیزنز، واقع در شهر زیبای دوحه، تجربه کنید. این اقامتگاه لوکس هنری از سبک معاصر را ارائه می‌دهد. سالن‌های مجلل، سوئیت‌های زیبا و چشم‌انداز ساحلی، آن را به یکی از گران‌ترین و مجلل ترین هتل‌های قطر تبدیل کرده است .

مکان‌های اقامتی در این هتل اتاق‌های مهمان، اتاق‌های لوکس، سوئیت‌ها و موارد دیگر به ظریف‌ترین رنگ‌ها، مبلمان و ملافه‌های راحت مجهز شده‌اند. اتاق‌ها نه تنها جادار هستند، بلکه یک پنجره از کف تا سقف داردند که مشرف به زمین بکر است.

غذاخوری و اوقات فراغت در اینجا می‌تواند بسیار جذاب باشد، زیرا هتل Four Seas دارای اسپای سه طبقه، یک استخر وسیع و برخی از بهترین رستوران‌های دوحه است. ویژگی انحصاری این هتل داشتن رستوران و لانگ، ساحل و استخر، بوتیک اسپا، مرکز تناسب اندام و مکانی برای نگهداری از بچه‌ها است.

جام جهانی 2022

هتل ویندهام گرند ریجنسی

اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که به امکانات لاکچری علاقه دارید باید حتما سری به این هتل بزنید. رستوران هتل منویی شامل غذاهای عربی و همین طور منویی با رژیم غذایی مناسب دارد. اگر همراه با خانواده به دوحه سفر میکنید غذاهای مخصوص کودکان هم در منوی رستوران قابل دسترس است. استخر سرباز هتل از دیگر ویژگی های آن است.

در این هتل امکانات مختلف اقامتی در دسترس مهمانان است. اتاق های هتل شامل اتاق های لوکس، اجرایی، خانوادگی و سوئیت های مختلف میشوند. هر کدام از این اتاق ها با توجه به میزان لاکچری بودن خود امکانات مختلفی را عرضه میکنند.

در همه هتل ها میتوان به حمام، کتری برقی، میز مطالعه، کانال های ماهواره ای، حوله، مینی بار، تلفن و سشوار اشاره کرد.

جام جهانی 2022

هتل های شناور قطر

هتل های شناور قطر طراحی ویژه ای دارند و با ۷۲ متر طول و همینطور ۱۶ متر عرض، هر کدام به صورت جداگانه ۱۰۱ اتاق، یک سالن استراحت و یک رستوران مجهز را در خود جای داده‌اند. تمامی این ۱۶ هتل شناور در سواحل قطیفان، در ۴ طبقه یکسان طراحی و ساخته شده اند که به طور کلی ۱۶۱۶ اتاق برای آنها در نظر گرفته شده است.

ساحل جزیره قطیفان در مجاورت ورزشگاه بین‌المللی لوسیل قطر قرار دارد، که قرار است میزبان دیدارهای افتتاحیه و اختتامیه این جام جهانی باشد. پس این امری طبیعی است که توریست ها و مهمانان بسیار زیادی به این جزیره سفر کنند و این یک فرصت منحصر به فرد برای قطر است تا بتواند تمام نیازهای میهمانان خود را برآورده کند.

هتل های شناور قطر به طور کلی به قصد پذیرایی و اسکان طرفداران مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲، همینطور برای پوشش دادن کمی ها وکاستی های کشور قطر، طراحی و اجرا شده‌اند.

حالا قطر آماده ی برگزاری جام جهانی 2022 و میزبانی از گردشگران و تماشاگران فوتبال از سراسر جهان است. چه کسی باورش می شد کشور کوچک قطر میزبان بزرگترین تورنومنت دنیا باشد؟

منبع: آریا فرس

1 دیدگاه در “لاکچری ترین هتل های قطر برای جام جهانی 2022

  1. علی گفت:

    آرژانتین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید