وان جکوزی توکار چیست؟

وان جکوزی توکار چیست؟

کلمه ی جکوزی ( jacuzi) از اسم اولین تولیدکنندگان وان حمام گردابی است. اولین بارر برادران جکوزی در سال 1915، وان حمامی با جت های پرفشار برای تقویت و ماساژ عضلات بدن با آب در آمریکا تولید کردند. در کشور ما ایران نیز هم این وان حمام ها که جت های ماساژ دارند را به نام جکوزی میشناسند.

وان تو کار همان جکوزی خانگی است که در حمام خانه ی شما نصب میگردد. وان جکوزی توکار در صورت نگهداری صحیح، مزایای درمان بسیاری از بیماری ها را دارد. در این مقاله گروه صنعتی فرس قصد دارد مخاطبان خود را برای خرید جکوزی راهنمایی کند.

وان جکوزی خانگی به 2 دسته تقسیم می شود:

1. وان جکوزی روکار

وان جکوزی روکار

 

2. وان و وان جکوزی توکار

 

2. وان و وان جکوزی توکار

وان جکوزی توکار:

وان توکار برخلاف وان جکوزی روکار فابل حمل نیست و ساختاری مشابه با جکوزی های عمومی در استخرها دارد با این تفاوت که در ابعاد کوچک تری ساخته میشوند. وان جکوزی خانگی توکار ساختار قوی تری نسبت به وان روکار دارد و برای استفاده 1 الی 4 نفر مناسب است و دارای سیستم پمپ، تصفیه و لوله کشی جداگانه دارد. محل نصب وان جکوزی توکار را خود مشخص میکنید و با توجه به فضای موجود در حمام خود اقدام به خرید جکوزی میکنید.

این نوع وان جکوزی ها جدابیت ظاهری فوق العاده ای به خانه و حمام شما میدهد.

وان توکار

امکانات وان جکوزی توکار

هر چقدر آپشن های وان و جکوزی زیاد شود، قیمت بالاتری خواهد داشت. پیشرفت تکنولوژی در این زمینه روز به روز رو به افزایش است و در حال حاضر جکوزی های مدرن از بهترین جکوزی های خانگی است.

. ماساژور هوشمند

. سیستم تزریق گاز ازن به منظور استرلیزه کردن آب

. چراغ های زیر آب

. چراغ های پس زمینه

. موتور بلوئر

. صفحه کنترل دیجیتالی

. اسپیکر ضد آب جهت پخش موسیقی

. ریموت کنترل

امکانات وان جکوزی توکار

. سیستم محافظ جان که به هر دلیلی هر کدام از سیستم های الکتریکی دچار اتصال شوند، سیستم محافظ جان برق را به طور کامل از ورودی قطع مینماید و تا برطرف شدن نقص اجازه عبور جریان الکتریسته را نخواهد داد.

 

ریموت کنترل جکوزی

مزایای وان توکار

1. بهبود گرفتگی عضلات بدن

آب گرم و فشار ماساژورهای وان توکار در بهبود و حتی تقویت عضللات بدن نقش موثری دارند. آب گرم گردش خون را در بدن بالا میبرد و باعث بهبود گرفتگی عضلات میشود.

بهبود گرفتگی عضلات بدن در جکوزی

2. کنترل بیماری های قلب و عروق

جکوزی با آب گرم احتمال حملات قلبی عروقی را کاهش میدهد. روزانه 15 دقیقه استفاده از جکوزی حانگی برای کنترل بیماری هایی مانند فشار خون، قلب و عروق توصیه میشود. بدن با قرار گرفتن در آب گرم رگ ها را گشاد میکند و گردش خون را افزایش میدهد و در نهایت فشار خون پایین می آید.

کنترل بیماری های قلب و عروق در جکوزی

3. کاهش وزن

استفاده مرتب از وان جکوزی بر کاهش وزن تاثیر گذار است. قرار گرفتن در آب گرم موجب سوختن کالری در بدن میشود.

کاهش وزن

4. بهبود خواب

آب درمانی توسط جکوزی خانگی بی خوابی را بهبود میدهد. وان جکوزی باعث کاهش استرس و اضطراب میشود. این آرامش بدست آمده موجب میشود فرد خواب راحت تری را تجربه کند.

5. کاهش درد عضلات

گرما و فشار آب خارج شده از ماساژورهای جکوزی دردخای عضلانی را نیز بهبود می بخشند. جکوزی دردهای پشت، زانو، کمر و گردن موثر است. قرار گرفتن در آب گرم باعث گشاد شدن رگ ها و افزایش خون در بدن می شود.

6. کاهش استرس

یکی دیگر از مزایای وان جکوزی توکار کاهش استرس و نگرانی و اضطراب در افراد هست، بدن شک آب ولرم و ماساژورهای وان استرس را کاهش میدهد.

مطالب پیشنهادی: مزایای استفاده از کابین دوش ، شستن حیوان خانگی
کلام آخر

آب گرم جکوزی توکار در درمان بسیاری از بیماری ها مفید است. قرار گرفتن بدن در آب گرم باعث آرام شدن آن میشود. کاهش فشار خون، بهبود کیفیت خواب، کاهش وزن و کنترل بیماری های قلبی و عروقی و دیابت از مزایای وان جکوزی است، اما باید در نگهداری صحیح و تمیز کردن وان و جکوزی ها به خصوص جت ها ماساژور ها بسیار اهمیت داد.

 

مزایای وان جکوزی توکار کاهش استرس و نگرانی

بطور خلاصه باید گفت که جکوزی توکار یک نوع وان جکوزی است که در داخل کف حمام نصب می‌شود. این نوع وان جکوزی به طور معمول ابعاد بزرگتری نسبت به وان جکوزی‌های روکار دارد.

وان جکوزی توکار معمولاً دارای طراحی شیب‌دار برای راحتی و آسایش بیشتر است. طراحی شیب‌دار امکان می‌دهد در هنگام غوطه ور شدن در آب، به راحتی در وان جکوزی قرار بگیرید و بدن را به طور کامل در آب قرار دهید

وان جکوزی توکار مانند وان جکوزی‌های دیگر دارای جت‌های آب و هوا میباشد که برای ایجاد جریان آب قوی و ماساژ بدن استفاده میشود. این وان‌ها معمولاً با سیستم‌های کنترل الکترونیکی برای تنظیم قدرت جت‌ها و دمای آب مجهز شده‌اند.

چرا فرس کالا را باید برای خرید وان و وان جکوزی انتخاب کنیم؟

گروه صنعتی فرس به عنوان برندی نوآور و مورد اعتماد، تامین کننده لوازم بهداشتی ساختمان و تجهیزات آشپزخانه لوکس با اکسسوری های وارداتی در جهت استمرار و حفظ کیفیت و کمترین هزینه، رضایتمندی مشتریان گرامی را در زرومه کاری خود ثبت نماید.

ماساژ بدن استفاده میشود

خرید جکوزی از فرس کالا دلایل مختلفی دارد که باهم آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

– مهم‌ترین موضوع برای مردم رعایت موارد بهداشتی در ساخت هر محصولی است. شرکت فرس کالا با تولید جکوزی خانگی با کیفیتی بین‌المللی، محصولاتی ضد لک، ضد جلبک، ضدباکتری و ضد حساسیت را به بازار عرضه کند.

– ارائه محصولات در ابعاد مختلف و ظرفیت‌های یک و دو نفره. جکوزی در سه ۵ تیپ، وان و خرید زیردوشی

– گروه صنعتی فرس با بیش از ۱۵سال سابقه تولید محصولات حمام، تولیدکنندگان نمونه کشور و صادرکننده جکوزی و وان حمام است.

– ارائه ۵ سال ضمانت بی‌قید و شرط محصولات، و 25 سال خدمات پس از فروش

– دارای استاندارد و گواهینامه‌های بین‌المللی مدیریت کیفیت ISO

برای خرید کابین دوش و تمامی محصولات گروه صنعتی فرس با مشاوران فرس کالا در ارتباط باشید و از مشاوره ی رایگان بهره ببرید.

مشاوران فرس کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید