جکوزی تک نفره | بررسی 0 تا 100

جکوزی تک نفره

جکوزی تک نفره نوعی از وان جکوزی است که اغلب اندازه کوچکتری دارند و به صورت فضایی تنگ‌تر و مناسب برای یک فرد طراحی شده‌اند. جکوزی تک نفره می‌تواند یک گزینه عالی برای افرادی با فضای محدود یا کسانی که تنها می‌خواهند از جکوزی لذت ببرند باشد.

جکوزی تک نفره

جکوزی تک نفره یکی از محبوب‌ترین مدل‌های وان جکوزی در بازار است. این وان به دلیل ابعادی که دارد، بهترین گزینه برای حمام خانه‌های کوچک به شمار می‌آید. به همین دلیل هم انواع جکوزی تک نفره با قیمت‌های مختلف و در مدل‌های متنوع طراحی و سپس به مرحله تولید می‌رسد.

ابعاد گوناگون جکوزی تک نفره

جکوزی خانگی تک نفره ابعاد مختلفی دارد و در مدل‌ها، اندازه‌ها و ابعاد مختلفی تولید می‌شود. ابعاد این وان در مدل‌های گوناگون آن با یکدیگر تفاوت دارد.

توصیه می‌کنیم پیش از خرید وان‌های جکوزی یک نفره به دقت مساحت مکانی را که برای قرارگیری جکوزی یک نفره در نظر دارید، اندازه‌گیری کنید. برای حمام‌های کوچک ابعاد این جکوزی‌ها بسیار مهم هستند. اندازه وان جکوزی تک نفره در هر شکل و مدلی که باشد دارای سه اندازه مهم یعنی طول، عرض و ارتفاع است.

در زمان اندازه‌گیری مساحت حمام برای محاسبه اندازه جکوزی یک نفره، به اندازه دو دیوار یا فضای مجاوری که یک جکوزی تک نفره اشغال می‌کند و همچنین ارتفاع آن باید دقت شود. انتخاب صحیح ابعاد وان جکوزی یک نفره، از هرگونه ضرر مالی و اتلاف وقت به منظور تعویض جکوزی یک نفره خریداری شده با اندازه نامناسب، جلوگیری خواهد کرد.

جکوزی تک نفره فرس

در ادامه به بررسی ابعاد جکوزی های تک نفره ی آربافرس اشاره خواهیم داشت.

ابعاد جکوزی های تک نفره فرس
نوع قالب ابعاد
چپ / راست (مستطیل) 120 در 70
چپ / راست (مستطیل) 120 در 90
گوشه (جلوگرد) 120 در 120
گوشه (جلوگرد) 130 در 130
چپ / راست (مستطیل) 140 در 70
چپ / راست (مستطیل) 140 در 75
گوشه (جلوگرد) 140 در 140
چپ / راست (مستطیل) 150 در 70
چپ / راست (مستطیل) 150 در 90
گوشه (جلوگرد) 150 در 100
راست (مستطیل) 156 در 103
چپ / راست (مستطیل) 160 در 70
چپ / راست (مستطیل) 160 در 75
چپ / راست (مستطیل) 168 در 80
چپ / راست (مستطیل) 170 در 70
چپ / راست (مستطیل) 170 در 75
چپ / راست (مستطیل) 170 در 80
چپ (مستطیل) 170 در 82
چپ / راست (مستطیل) 170 در 85
چپ / راست (مستطیل) 180 در 80
چپ / راست (مستطیل) 190 در 90

 

لازم به ذکر است تمامی جکوزی های فرس دارای شاسی استیل ضد زنگ و سیفون پدالی است.

جکوزی تک نفره فرس کالا

مزایای جکوزی تک نفره

جکوزی تک نفره دارای مزایای بسیاری است. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از جکوزی تک نفره اشاره میکنیم:

انعطاف‌پذیری فضایی: جکوزی تک نفره به دلیل اندازه کوچکتر و طراحی مناسب برای یک نفر، امکان قرارگیری در فضاهای محدودتر را فراهم می‌کند. این به شما اجازه می‌دهد تا در فضاهای کوچکتر مانند حمام‌های کوچک خود جکوزی را نصب کنید و حتی در کنار آن از کابین دوش هم استفاده کنید.

راحتی و آرامش: با استفاده از جکوزی تک نفره، شما می‌توانید به طور کامل در آرامش و راحتی غوطه ور شوید. این فضای شخصی به شما اجازه می‌دهد تا به طور کامل به خودتان متمرکز شده و استراحت کنید.

مراقبت از بدن: جکوزی تک نفره می‌تواند به شما کمک کند تا از مزایای درمانی آبگرم استفاده کنید. آب گرم و جت‌های ماساژ در جکوزی می‌توانند به تسکین درد عضلات، کاهش استرس و تحرک بهتر در مفاصل کمک کنند.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه: با داشتن جکوزی تک نفره، شما نیازی به سرمایه‌گذاری زیاد در جکوزی بزرگتر ندارید و همچنین نیازی به زمان برای پر کردن و تمیز کردن جکوزی بزرگ نیست. این به شما امکان می‌دهد در هر زمانی که می‌خواهید از جکوزی استفاده کنید.

تنظیم دما و فشار آب: جکوزی تک نفره معمولاً دارای سیستم تنظیم دما و فشار آب است. این به شما امکان می‌دهد دمای آب را به دلخواه خود تنظیم کنید و از ماساژ با فشار آب مناسب برخوردار شوید. با تنظیم دما و فشار آب به دلخواه، می‌توانید تجربه‌ی ماساژی شخصی‌سازی شده را در جکوزی تک نفره خود داشته باشید.

بهداشت: استفاده از جکوزی تک نفره می‌تواند به بهبود بهداشت شما کمک کند. آب گرم جکوزی می‌تواند به بازکردن منافذ پوست و تسهیل خروج سموم از بدن کمک کند. همچنین، ماساژ آب در جکوزی می‌تواند به بهبود گردش خون و کاهش استرس و فشار خون کمک کند.

تفریح و استراحت: جکوزی تک نفره یک فضای عالی برای تفریح و استراحت است. شما می‌توانید در آن لحظاتی از استراحت و آرامش را تجربه کنید و از روز پرکار خود دور شوید. همچنین، می‌توانید در جکوزی موسیقی گوش کنید یا کتابی بخوانید و لحظاتی شاد و آرام را سپری کنید.

جکوزی یک نفره فرس

سوالات متداول شما

آیا جکوزی تک نفره مناسب برای فضاهای کوچک است؟

بله، جکوزی تک نفره به دلیل اندازه کوچکتر و طراحی مناسب برای یک نفر، برای فضاهای کوچک مانند حمام‌های کوچک یا اتاق خواب مناسب است.

آیا جکوزی تک نفره دارای سیستم تنظیم دما و فشار آب است؟

بله، بیشتر جکوزی‌های تک نفره دارای سیستم تنظیم دما و فشار آب هستند. این به شما امکان می‌دهد دمای آب را به دلخواه خود تنظیم کنید و از ماساژ با فشار آب مناسب برخوردار شوید.

آیا استفاده از جکوزی تک نفره بهداشتی است؟

بله، استفاده از جکوزی تک نفره می‌تواند به بهبود بهداشت شما کمک کند. آب گرم جکوزی می‌تواند به بازکردن منافذ پوست ( Opening skin pores ) و تسریع در خروج آلودگی‌ها و سموم از بدن کمک کند. همچنین، ماساژ آب در جکوزی می‌تواند به تسکین درد عضلانی و استراحت اعصاب کمک کند.

آیا استفاده از جکوزی تک نفره برای استراحت و آرامش مناسب است؟

بله، جکوزی تک نفره با دمای آب گرم و ماساژ آب، محیطی آرامش‌بخش و استراحت‌بخش را برای شما فراهم می‌کند. استراحت در جکوزی تک نفره می‌تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند و به شما احساس آرامش و راحتی بدهد.

آیا استفاده از جکوزی تک نفره برای بهبود خواب مناسب است؟

بله، استفاده از جکوزی تک نفره قبل از خواب می‌تواند به بهبود کیفیت خواب کمک کند. آب گرم جکوزی و ماساژ آب می‌تواند به استراحت عضلات و کاهش تنش کمک کند و شما را برای خواب بهتر آماده کند.

جکوزی تک نفره جلوگرد

همانطور که اشاره کردیم خرید جکوزی تک نفره میتواند حمام کوچک آپارتمان شما را به فضایی آرامش بخش بعد از یک روز سخت تبدیل کند. مجموعه ما به کیفیت بالای محصولات، ارائه بیشترین تنوع در طرح و اندازه محصولات، گستردگی شبکه توزیع و همچنین خدمات پس از فروش شهرت دارد. در پرشین استاندارد خرید انواع مدل‌های جکوزی تک نفره با قیمت مناسب برای شما امکان‌پذیر است.

محصولات فرس کالا اعم از زیردوشی، کابین دوش شیشه ای و جکوزی دارای 5 سال گارانتی معتبر شرکتی و 15 سال خدمات پس از فروش است که حس خوب خریدی مطمئن را به شما القا میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید