دیوایدر حمام چیست؟

دیوایدر فرس کالا

دیوایدر شیشه ای همان جدا کننده فضا است که در آن از کلمه لاتین دیوایدر به معنی جدا کننده استفاده میشود، این محصولات همانند پارتیشن های شیشه ای عمل میکنند. دیوایدر شیشه ای به سه دسته دیوایدر حمام، داخل ساختمان (indoor) و خارج ساختمان (outdoor) تقسیم بندی میشوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و با یراق آلات مخصوصی در انواع طرح، سایز، رنگ و … تولید و به بازار عرضه میشوند.

جداکننده شیشه ای حمام : دیوایدر های حمام یکی از بهترین طراحی های مدرن است که برای ساختمان های مسکونی،ویلایی و … کاربرد دارد. ذر این سبک برای جدا کردن فضا در حمام و سرویس بهداشتی از دیوایدر شیشه ای استفاده میشود و در اکثر مواقع از شیشه های تمام مات یا لمینت های رنگی برای ساخت این نوع محصولات استفاده میشود که ضخامت شیشه،نوع یراق آلات،مدل دیوایدر و … وابسته به نظر مشتری میتواند متفاوت باشد.

جدا کننده شیشه ای داخل ساختمان : این نوع دیوایدر اغلب برای ادارات، ارگان ها و … مورد استفاده مشتری قرار میگیرد و به صورت کانتر، باکس، استند و … شیشه ای دو فضا را از هم جدا می کند.

جدا کننده شیشه ای خارج ساختمان : از این دیوایدر اغلب برای فضاهای خارجی مانند بالکن، حیاط، استخر و …  استفاده میشود. شیشه ای که برای دیوایدر خارج ساختمان استفاده می شود باید علاوه بر داشتن زیبایی مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه هم باید داشته باشد.

دیوایدر شیشه ای

دیوایدر شیشه ای

امروزه استفاده از سازه های شیشه ای رونق پیدا کرده اند که به وسیله آن ها می توان فضای مدرن و زیبایی را ایجاد کرد. دیوایدرهای شیشه ای یکی از محبوب ترین سازه های شیشه ای هستند که برای تقسیم فضا و زیبایی بنا از آن ها استفاده میشود، این محصولات در بخش های داخلی و خارجی تمامی ساختمان های مسکونی، تجاری و … قابل اجرا و نصب هستند.شرکت فرس تمامی خدمات نصب و اجرای کابین دوش و دیوایدر را برای شما انجام میدهد.

دیوایدر شیشه ای در انواع مختلفی تولید و عرضه میشود که هر فرد متناسب با سلیقه، متراژ، کاربرد و … می تواند بهترین مدل را برای خانه خود در نظر بگیرد. استفاده از دیوایدر شیشه ای مزایایی مانند مقاومت و استحکام بالا، نصب آسان و سریع، تمیزی و شستشوی آسان، جلوه جذاب و مدرن، اشغال فضای کم و … را دارد، از این رو محبوبیت زیادی در جامعه پیدا کرده و به وفور مورد استفاده قرار میگیرد.

شیشه ای که برای این نوع دیوایدرها استفاده میشود باید از جنس سکوریت یا لمینت باشند تا در برابر ضربه مقاومت داشته باشند و به آسانی شکسته نشوند؛ در واقع انتخاب شیشه مناسب برای دیوایدر شیشه ای بسیار موضوع مهمی است و باید از شیشه ای استفاده کرد که در صورت شکسته شدن، به کسی آسیبی نرسد.

جداکننده شیشه ای

اجرا و نصب دیوایدر

بیشترین دغدغه مشتریان برای نصب و اجرای دیوایدر(جداکننده) است. مراحل نصب دیوایدر برای افراد خبره کار بسیار آسانی است ولی اگر تجربه کافی در این زمینه ندارید با مجموعه ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را به شما بدهند.همچنین اگه قصد خرید جکوزی خانگی دارید میتوانید با ما تماس بگیرید و اطلاعات کامل رو دریافت کنید.

مراحل نصب

  1. در ابتدا محل قرارگیری دیوایدر را مشخص کنید
  2. برای هر لت از شیشه ثابت نیاز به اندازه گیری هست. با استفاده از تراز، یک خط مستقیم در زمین ایجاد کنید. این خط را به سمت هر دو دیوار اجرا کنید و خط مرکزی را تا هر دیوار ادامه دهید. از یک تراز استفاده کنید تا مطمئن شوید که خط مرکزی دیوار صاف است. سپس سوراخ‌های پیچ را روی نوار مشخص کنید و آن‌ها را به کانال کف منتقل کنید. با استفاده از مته، سوراخ‌های مشخص‌شده را در کف و کانال سوراخ‌کنید. کانال را در راستای سوراخ‌های کف قرار دهید و با استفاده از پیچ و یک پیچ‌گوشتی در جای خود ثابت کنید.
  3. این مراحل را تکرار کنید تا دو کانال رأس در جای خود ثابت شوند.در ادامه لولای پایینی را پیدا کنید و آن را در انتهای کانال کف قرار دهید. سوراخ‌های مته را علامت بزنید سپس سوراخ‌ها را دریل کنید. سپس لولا را با پیچ و یک پیچ‌گوشتی در جای خود ثابت کنید.
  4. نصب شیشه ثابت: شیشه پنل ثابت اکنون آماده نصب است. شیشه پانل ثابت را نصب کنید، به‌طوری‌که در کانال کف، لولا و کانال‌های دیوار قرار گیرد، درحالی‌که به‌آرامی در موقعیت خود حرکت می‌کند.
  5. مرحله بعدی برای اجرای درب شیشه ای حمام در جای خود است. لولای بالایی را پیدا کنید و پیچ‌ها را بازکنید. لولا را در بالای شیشه پانل ثابت قرار دهید و پیچ‌ها را محکم کنید تا در موقعیت خود ثابت شود.

جداکننده شیشه ای

سوالات متداول

چگونه می‌توان شیشه جداکننده حمام را نصب کرد؟

صب شیشه جداکننده حمام معمولا از یک کارشناس یا نصاب متخصص استفاده می‌شود. پایه‌های مناسب برای نصب باید استفاده شود و از جنبی‌های مناسب برای ثابت کردن شیشه استفاده شود.

چه نوع شیشه‌ای برای جدا کننده حمام استفاده شود؟

برای شیشه جداکننده حمام معمولا از شیشه‌های شفاف و مقاوم در برابر ضربه استفاده می‌شود که معمولا از جنس شیشه‌های ایمن مانند شیشه تقویت شده یا شیشه لمینیت استفاده می‌کنند.

از چه موادی برای تمیز کردن شیشه جداکننده حمام استفاده کنم؟

برای تمیز کردن شیشه جداکننده حمام می‌توانید از محلول‌های شستشوی ملایم یا اسپری‌های مخصوص شیشه استفاده کنید.

چگونه می‌توانم از شیشه جداکننده حمام مراقبت کنم تا به صورت بهتر نگهداری شود؟

برای نگهداری بهتر از شیشه جداکننده حمام می‌توانید با استفاده از محصولات نگهدارنده شیشه مانند اسپری ضد اب یا محلول‌های پلیش کننده شیشه استفاده کنید.

آیا می‌توانم با یک شیشه جداکننده حمام به زیبایی و زیبادخواهی حمام اضافه کنم؟

بله، با استفاده از یک شیشه جداکننده حمام با طراحی زیبا و شفاف می‌توانید به زیبایی و زیبادخواهی حمام خود اضافه کنید.

ایا میتونم بعد از خرید جداکننده زیردوشی هم استفاده کنم؟

بله میتونید از زیردوشی هم استفاده کنید ولی قبل از خرید حتما یک مشواره کوچک از ما دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید