مشخصات فنی جکوزی فرس

مشخصات فنی جکوزی فرس

جکوزی خانگی یکی از امکانات لوکس و نو برای خانه‌ها است که بسیاری از افراد در هنگام بازسازی ساختمان یا ساخت ساختمانی لاکچری اقدام به خرید جکوزی در آن میکنند.استفاده از این سازه‌ها در منزل به کاهش استرس، گرما درمانی، رفع تنش عضلانی، ماساژ تراپی و … کمک شایانی میکند. اگر قصد خرید جکوزی برای خانه خود را دارید با فرس کالا همراه باشید تا با جکوزی های فرس و جکوزی های فرس پلاس بیشتر آشنا شوید!

جکوزی خانگی چیست؟

در ابتدا لازم است بدانید که وان جکوزی خانگی با وان ساده تفاوت بسیار زیادی دارد که قبل ها به آن اشاره کرده ایم. وان جکوزی خانگی حوضچه‌ای است که آب را با فشار زیاد از طریق پمپ‌ تصفیه قوی از دیواره‌ها به درون حوضچه رانده میشود. این حرکت آب با فشار منجر به ماساژ آبی و رفع خستگی میگردد.

در جکوزی از تجهیزاتی استفاده می‌شود که حباب هوا ایجاد میکند و آب را به صورت پرتابی از دیواره‌ها و کف به سمت حوض جکوزی میفرستد. جنس اسکلت اصلی وان جکوزی از استیل ضد زنگ است که سبب می‌شود در محیط مرطوب حمام، آسیب نبیند.

جکوزی خانگی چیست؟

اجزا و مشخصات فنی جکوزی های فرس

  • پمپ جکوزی یا موتور جکوزی: موتور جکوزی که همان پمپ آن است، وظیفه ی مهمی را برعهده دارد که آن هم چرخاندن و به گردش درآوردن جریان آب در جکوزی است. موتور های جکوزی فرس 0.9 اسب بخار و بنا به درخواست مشتری تا 2 اسب بخار هم قابل سفارش است.
  • پانل: پانل‌ها معمولا هم جنس با ورقه هستند ولی قطر کمتری دارند و متحرک هستند که نیاز به نصب پیچیده‌ای ندارند. از پانل‌ها برای دسترسی راحت‌تر جهت تعمیر و بررسی وان استفاده می‌شود.
  • شاسی جکوزی: شاسی اسکلت اصلی وان جکوزی است که دیگر اجزا و متعلقات بر روی آن سوار میشوند و اندازه و مقاومت آن نیز متفاوت است. در واقع شاسی جایگاه اصلی قرارگرفتن بدنه جکوزی روی آن می‌باشد.

اجزا و مشخصات فنی جکوزی

جنس شاسی جکوزی های فرس به شرح زیر است:

1- آهن ضد زنگ با رنگ کوره ای (جکوزی فرس و جکوزی فرس پلاس)

2- استیل 304 با شاسی پیچ و مهره ای (جکوزی فرس) – استیل 304 با شاسی جوشکاری شده (جکوزی فرس پلاس)

  • جنس بدنه: ورقه در واقع همان لایه رویی حوضچه وان است که آب در آن قرار میگیرد. ورق‌ها دارای ضخامت‌های مختلفی هستند و معمولا ضد آب بوده و در برابر ضربه و خط و خش هم مقاوم هستند. از آنجایی که این ورق از جنس اکریلیک و فایبرگلاس است که هرچه خلوص بیشتری داشته باشد مقاومت بالاتری هم دارد. جنس بدنه و ورقه های جکوزی فرس فایبرگلاس و جکوزی فرس پلاس اکرلیک است که جکوزی فرس پلاس با توجه به اکرلیک بودن جنس بدنه ی آن مقاومت بیشتری دارد.
  • شیر آلات و لوله های هدایت‌کننده: جکوزی های فرس دارای شیرآلات 4 تکه هستند و جکوزی های فرس پلاس 4 تکه و 5 تکه هستند.
  •  عمق جکوزی و وانها: عمق جکوزی های فرس و فرس پلاس از 38 سانتی متر تا 68 سانتی متر بنا بر مدل جکوزی متغیر است.ظرفیت آب جکوزی یک نفره 200 لیتر، جکوزی دو نفره 400 لیتر و سه نفره 600 لیتر میباشد.
  • هالوژن ها: برخی از افراد برای ایجاد فضای مدرن‌تر از چراغ‌ جکوزی استفاده می‌کنند که سیستم روشنایی آن را ارتقا بخشیده و اساسا جنبه ی تزئینی دارد. این چراغ‌ها را میتوان در قسمت‌های مختلف جکوزی خانگی نصب کرد و سپس با استفاده از صفحه‌ی کنترل آنها را خاموش و روشن نمود. هالوژن های جکوزی فرس دارای 7 رنگ و فقط رنگ سفید موجود هستند.

جنس شاسی جکوزی

سوالات متداول

  • وان رنگی هم تولید میشود؟ بله، رنگ مشکی موجود است و رنگهای دیگر هم در صورت تایید مسئول کارگاه تولید میشود.
  • جکوزی های فرس چند جت دور و جت کف دارند؟ جکوزی یک نفره 6 جت دور و 4 جت کف دارد، جکوزی دو نفره 7 یا 8 جت دور و 6 جت کف دارد.
  • آیا میشود تعداد جت ها را بیشتر کرد؟ بله، با توجه به مدل جکوزی ابن امر امکانپذیر است.
  • گارانتی محصولات به چه صورت است؟ جکوزی فرس دارای گارانتی 1 ساله برای تمام اکسسوری ها و موتور جکوزی و گارانتی 5 ساله برای بدنه ی جکوزی است. همچنین جکوزی فرس پلاس دارای گارانتی 2 ساله برای تمام اکسسوری ها و موتور جکوزی و گارانتی 5 ساله برای بدنه ی جکوزی است.
  • آیا داشتن جکوزی خانگی باعث هدر رفتن آب می‌شود؟ استفاده از جکوزی نه تنها منجر به هدر رفتن آب نمیشود، بلکه در مصرف آب هم صرفه جویی میکند. برای مثال اگر یک فرد در طول یک حمام معمولی با دوش حدودا 180 لیتر آب مصرف کند با استفاده از جکوزی این حجم مصرفی آب به 60 لیتر کاهش مییابد.
  • آیا در حمام‌های کوچک هم می‌توان از وان جکوزی خانگی استفاده کرد؟ بله. این روزها تولیدکنندگان، جکوزی‌های کوچکی را تولید کرده‌اند که حتی در حمام‌های کوچک هم قابل استفاده است.

وان حمام رنگی

قیمت جکوزی خانگی

قیمت وان جکوزی به عوامل مختلفی نظیر جنس بدنه، شاسی وان، زیر آب وان حمام پدالی یا اتومات بستگی دارد. همچنین هرچه ظرفیت وان بیشتر باشد، قیمت وان بیشتر خواهد بود. شما عزیزان میتوانید جهت اطلاع از قیمت وان جکوزی، قیمت کابین دوش، قیمت زیردوشی و دیگر لوازم بهداشتی ساختمان با مشاورین ما در فروشگاه اینترنتی فرس در تماس باشید.

مشاوران ما در گروه صنعتی فرس از لحظه ی تصمیم به خرید تا پابان مهلت 15 ساله ی خدمات پس از فروش آماده ی خدمات رسانی 24 ساعته و رایگان به شما هستند.

زیر آب وان حمام پدالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید