شاسی جکوزی – با شاسی جکوزی های فرس آشنا شوید!

شاسی جکوزی خانگی

شاسی یک جکوزی خانگی عمدتاً نقش پایه‌ها و ساختار اصلی مخزن آب جکوزی را ایفا می‌کند. جکوزی معمولاً از مواد مقاوم به رطوبت و حرارت برای شاسی استفاده می‌کنند. در ابتدا، به برخی از ویژگی‌های شاسی جکوزی خانگی اشاره می‌شود.

شاسی جکوزی

فولاد یا آلومینیوم

بسیاری از جکوزی‌های خانگی از شاسی فولاد یا آلومینیوم ساخته شده‌اند. این مواد به خوبی مقاوم در برابر زنگ‌زدگی و حرارت هستند.

پوشش ضد زنگ

به دلیل تماس مداوم با آب و تغییرات حرارتی، شاسی جکوزی ممکن است به زنگ‌زدگی دچار شود. برخی از شاسی‌ها دارای پوشش ضد زنگ هستند تا از زنگ‌زدگی جلوگیری کنند.

پایه‌ها و تثبیت کننده‌ها

شاسی جکوزی معمولاً شامل پایه‌ها یا پاهایی است که به جکوزی پشتیبانی می‌دهند. این پایه‌ها می‌توانند تنظیم شوند تا جکوزی در سطح صاف قرار گیرد.

تحمل وزن

شاسی باید قوی و پایدار باشد تا وزن آب و افراد درون جکوزی را تحمل کند. این به عنوان یک ویژگی اساسی مهم است.

پایان‌دهی و طراحی

شاسی جکوزی ممکن است به طور زیبایی طراحی شده باشد و ممکن است دارای پوشش‌ها یا رنگ‌های مختلفی باشد تا به استایل جکوزی خانگی شما بپوشاند.

قابلیت جابه‌جایی

برخی از جکوزی‌های خانگی به طور خاص طراحی شده‌اند تا به راحتی جابجا شوند. این ویژگی ممکن است برای افرادی که ممکن است جکوزی را به مکان‌های متفاوت منتقل کنند، مفید باشد.

قبل از خرید یک جکوزی خانگی، مهم است که به مشخصات و ویژگی‌های شاسی آن دقت کنید و اطمینان حاصل کنید که متناسب با نیازها و احتیاجات شماست.

شاسی جکوزی خانگی

شاسی جکوزی های فرس

جکوزی های فرس دارای شاسی آهن گالوانیزه ضد زنگ میباشند. اما به درخواست شما مشتریان عزیز شاسی استیل هم روی جکوزی ها قرار میگیرد که در ادامه به برخی از مزایای شاسی استیل اشاره خواهیم داشت.

استفاده از شاسی از جنس استیل در جکوزی‌های خانگی مزایای متعددی دارد. در زیر به برخی از مزایا و ویژگی‌های شاسی استیل در جکوزی خانگی اشاره می‌شود:

مقاومت در برابر زنگ زدگی

استیل معمولاً مقاوم به زنگ زدگی و اکسیداسیون است. این ویژگی باعث می‌شود که شاسی جکوزی مقاومت زیادی در برابر تأثیرات آب و حرارت داشته باشد.

قدرت و مقاومت به وزن

شاسی جکوزی از جنس استیل به دلیل قوت و مقاومت بالا در برابر وزن و فشار، می‌تواند وزن مخزن آب و افراد درون جکوزی را به خوبی تحمل کند.

عدم جذب آب

استیل به عنوان یک مواد غیرپرسنگی عمل می‌کند و به راحتی آب را جذب نمی‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که شاسی به خوبی در برابر آب و رطوبت مقاوم باشد.

عمر بالا

استیل به دلیل مقاومت به خوردگی و زنگ زدگی، به طول عمر بلندی برخوردار است. این به معنای این است که شما می‌توانید برای مدت طولانی از جکوزی خود استفاده کنید.

تعمیرات و نگهداری آسان

شاسی استیل به راحتی قابل تمیزی و نگهداری است. همچنین، در صورت نیاز به تعمیرات، این مواد معمولاً قابل تعمیر و جایگزینی هستند.

زیبایی شاسی استیل

استیل به عنوان یک مواد با ظاهر مدرن و زیبا شناخته می‌شود. شاسی استیل می‌تواند به زیبایی و استایل جکوزی شما افزوده شود.

به عنوان یک مواد ساختاری اصلی، استفاده از شاسی استیل در جکوزی‌های خانگی به دلیل مزایای فنی و ظاهری آن، توجیه‌پذیر است. با این حال، مهم است که با توجه به سایر اجزای جکوزی نیز بپردازید تا یک جکوزی جامع و با کیفیت بالا داشته باشید.

جکوزی

نکاتی باید هنگام خرید جکوزی به آن توجه کنید

هنگام خرید یک جکوزی خانگی با شاسی استیل، برخی نکات مهم را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که محصولی با کیفیت و منطبق با نیازهای شما را دریافت کنید.

  • تعیین نیازها و فضای موجود: مشخص کنید که چه اندازه‌ای از جکوزی نیاز دارید و چه فضایی برای نصب آن در اختیار دارید. این موارد می‌توانند تعیین کننده اندازه و نوع شاسی باشند. مشاوران فرس کالا شما را راهنمایی خواهند کرد.
  • مشخصات شاسی: بررسی کنید که شاسی از جنس استیل چه نوع استیلی استفاده شده است. استفاده از استیل با کیفیت بالا می‌تواند مقاومت و طول عمر محصول را افزایش دهد.
  • قوانین و استانداردها: اطمینان حاصل کنید که جکوزی با استانداردهای ایمنی و کیفیت مطابقت دارد.فرس کالا دارای استانداردهای خاصی برای امکانات آبگرم کوچک مانند جکوزی‌ها هستند.
  • سیستم گرمایش و تهویه مطبوع: بررسی کنید که چه نوع سیستم‌های گرمایش و تهویه مطبوعی در جکوزی استفاده شده است. این امور بر تجربه استفاده شما تأثیر می‌گذارند.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش: اطمینان حاصل کنید که تولیدکننده یا فروشنده جکوزی گارانتی مناسبی ارائه کرده و خدمات پس از فروش مناسبی دارد. جکوزی های فرس کالا دارای 5 سال گارانتی معتبر شرکتی و 15 سال خدمات پس از فروش ویژه ی باشگاه مشتریان است.
  • مطالعه نقد و بررسی‌ها: قبل از خرید، نظرات و نقد و بررسی‌های دیگران را در مورد جکوزی مدل مورد نظرتان مطالعه کنید تا با تجربیات دیگران آشنا شوید.
  • محل نصب: مطمئن شوید که توانایی نصب جکوزی در مکان مورد نظرتان را دارید و تمهیدات لازم برای آن را انجام داده‌اید. نصب جکوزی های فرس توسط نصاب شرکتی انجام میگردد.

جکوزی خانگی

قیمت جکوزی خانگی

قیمت جکوزی متغیر و به شدت وابسته به عوامل مختلفی می‌باشد که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

اندازه و ظرفیت:  ابعاد و ظرفیت جکوزی (تعداد افرادی که می‌تواند در آن جا بیفتند) تأثیر زیادی بر قیمت دارد. جکوزی‌های بزرگتر و با ظرفیت بیشتر معمولاً گران‌تر هستند.

2.مواد ساخت: نوع موادی که برای ساخت جکوزی استفاده می‌شود نقش مهمی در تعیین قیمت ایفا می‌کند. جکوزی‌های فرس با شاسی استیل یا مواد مقاوم به آب و حرارت گران‌تر هستند.

تجهیزات و ویژگی‌های اضافی: وجود تجهیزات اضافی مانند ست شیرآلات، محافظ جان، سیستم‌های صوتی، هالوژن، ترموود و… به قیمت جکوزی افزوده می‌شود.

برای دقیق‌ترین اطلاعات در مورد قیمت جکوزی، زیردوشی و کابین دوش و دیگر لوازم بهداشتی ساختمان بهتر است با مشاوران ما دز فرس تماس بگیرید تا تجربیات خود را رایگان در اختیار شما بگذارند.

اگر قصد خرید جکوزی خانگی را دارید پیشنهاد ما به شما خرید از برند معتبر آریافرس است که میتواند حس خوب خریدی مطمئن را به شما القا کند.

2 دیدگاه در “شاسی جکوزی – با شاسی جکوزی های فرس آشنا شوید!

  1. حامد گفت:

    شاسی جکوزی هاتون استیله ؟!

    1. forskala1 گفت:

      درود برشما! بله استیل هست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید